چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
محمدرضا عارف

حوزه/ مراجع عظام و علما پدران معنوی جامعه هستند و خبرگزاری حوزه با انتشار نصیحت های پدرانه آنان، همه احزاب و گروه ها را از فرصت پند و اندرز بزرگان دین بهره مند می سازد.

حوزه/ به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نمایشگاه بیست و یکم  مطبوعات، دکتر محمدرضا عارف، با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های رسانه ای حوزه، گفت: آنچه تاکنون از رسانه حوزه شاهد بوده ایم، نگه داشتن قدر و منزلت حوزه به عنوان کانون پرورش عالمان شیعه و دانشگاه مکتب امام جعفر صادق(ع) است.

وی ادامه داد: حقیقتاً توقع ملت مسلمان ایران و دیگر کشورهای اسلامی از حوزه علمیه قم بالاست و این حوزه عظیم تاکنون توانسته مکتب تشیع را آن گونه که پیامبر(ع) و اهل بیت(ع) می خواهند، به دنیا معرفی کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به نقش مراجع عظام تقلید و حوزه علمیه در تقریب بین مذاهب اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب ما مرهون وحدت امت اسلام به رهبری مرجعیت شیعه حضرت امام خمینی(ره) است و هر گونه افراط و تفریط در خصوص مذاهب اسلامی به رسالت انقلاب و اهداف بلند آن ضربه می زند.

عارف یادآور شد: مراجع عظام تقلید، پدران معنوی جامعه هستند و شأن خبرگزاری حوزه اقتضا می کند با انتشار نصیحت های پدرانه آنان، همه احزاب و گروه ها را از فرصت پند و اندرز بزرگان دین بهره مند سازد.

وی تصریح کرد: جناحی نبودن خبرگزاری حوزه برای کشور و همه احزاب و رسانه و نشریات یک فرصت است و امیدواریم همچون گذشته اخبار خوش تقریبی و ارشاد جامعه را از این خبرگزاری شاهد باشیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha