دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از کسب رتبه دوم این استان در کشور از نظر تعلیم و تربیت حافظان قرانی خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد در حاشیه برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه که در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم آباد برگزار شد،گفت:در این دوره از مسابقات که امروز با شرکت خواهران و صبح فردا نیز با  حضور برادران در هفت رشته قرآنی ادامه خواهد داشت ۳۰۰ شرکت کننده با هم به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات کشوری قرآن اوقاف و امور خیریه راه  می یابند تصریح کرد:میزبان مسابقات سراسری این دوره از رقابت ها استان کرمانشاه است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه نفرات برتر کشوری نیز خرداد ماه سال آینده در مسابقات بین المللی قرآن شرکت خواهند کرد افزود: طرح تربیت حافظان قرآن کریم از رسالت های مهم و اساسی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

حجت الاسلام عباس زاده با اعلام اینکه استان لرستان از استان های پیشرو در طرح تربیت حافظان قرآن معرفی شده یادآور شد:در ۴ سال اخیر یک میلیون حافظ و قاری قرآن به همت سازمان اوقاف و امور خیریه تعلیم داده شده اند که سهم لرستان از این میزان ۸ هزار و ۲۰۰ قران اموز بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha