یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
همایش ملی اندیشه های فقهی امام خمینی(ره)

حوزه/ دبیر علمی همایش از نهایی شدن محور های اصلی سمینار ملی اندیشه های فقهی امام خمینی(ره) خبر داد.

دکتر شیر خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» اعلام داشت: با نظر کمیته علمی همایش ، مقالات در چارچوب های سیاسی، حقوقی، معاملات و مسائل مستحدثه خواهند بود که هر یک از این سرفصل ها خود زیر مجموعه هایی را شامل می شود،  و در بخش سیاست می توان به  ولایت عادل ، ولایت جائر، حکم حکومتی، قراردادهای حکومتی و مصلحت اشاره داشت.

دبیر علمی همایش، زیر مجموعه های مباحث حقوقی را حقوق معنوی، حقوق خصوصی( حریم خصوصی)، حقوق شهروندی و حقوق اقلیت ها عنوان کرد و با اشاره به  زیرفصل هایی مانند بانک و بانکداری، بیمه و احتکار و... این موارد را از زیر مجموعه های محور معاملات دانست.

دکتر علی شیر خانی افزود: سرفصل ها و زیر مجموعه های مذکور در بخش محور های اصلی همایش در سایت همایش درج گردیده و هرنوع تغییرات احتمالی در محور ها نیز از طریق همان بخش اطلاع رسانی می گردد.

دکتر مرتضی اشرافی دبیر اجرایی همایش ملی اندیشه های فقهی امام خمینی(ره) برای مشارکت نهاد هایی که تمایل به همکاری با همایش ملی اندیشه های فقهی امام خمینی(ره)را دارند، اعلام آمادگی کرد.

وی گفت: با توجه به ملی بودن همایش و ضرورت همکاری سایر نهاد های علمی و پژوهشی جهت برگزاری بهتر همایش، علاقه مندیم نهاد هایی که می توانند در این خصوص با ما همراه و همکار باشند، پیش قدم گردند.

وی از دانشجویان، طلاب و اساتید دانشگاه نیز درخواست کرد تا با مشارکت خود و ارائه مقالات علمی به کیفی تر شدن همایش ملی اندیشه های فقهی امام خمینی(ره) کمک نمایند.

دبیر اجرایی همایش افزود: تلاش می کنیم جهت تشویق نویسندگان برای شرکت در همایش ، مقالات برگزیده را به صورت کتاب و یا چاپ در مجلات علمی - پژوهشی منتشر نماییم.

خاطر نشان می شود: همایش مذکور در اردیبهشت ماه 1395، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار می گردد. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال مقالات و تاریخ های مهم همایش ملی اندیشه های فقهی حضرت امام خمینی(ره) به وب سایت همایش مراجعه نمایند.

لینک ورود به وب سایت همایش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha