دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
حجت الاسلام منصور فرجی مدیر حوزه کاشان

مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: امروز شرایط با گذشته بسیار متفاوت شده و پیشرفت سریع تکنولوژی شرایط خوبی را برای تبلیغ دین فراهم آورده که باید از آنها استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، امروز در درس اخلاق مدرسه امیرالمومنین (ع) با اشاره به اینکه امروز دنیا تشنه معارف ناب اسلامی است، اظهارداشت:  امروز شرایط با گذشته بسیار متفاوت شده و پیشرفت سریع تکنولوژی شرایط خوبی را برای تبلیغ دین فراهم آورده که باید از آنها استفاده شود.

وی ادامه داد: امروز روحانیت در جایگاه رفیعی قرار گرفته و همه نهادها، ارگانها و دانشگاهها آمادگی دارند که از وجود عالمان وارسته و فرهیخته استفاده کنند، لذا ما باید از این فضای به وجود آمده نهایت استفاده را ببریم.

مدیر حوزه علمیه کاشان با تاکید بر اهتمام طلاب بر راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی و تحقیق در مباحث مهدویت،  گفت:  امروز عرفان های کاذب در صدد جذب جوانان بوده و روحانیت باید در برابر این انحرافات محکم ایستادگی نموده و به شبهات پاسخ دهد.

وی در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، تاکید کرد: انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده، بلکه با خون های شهدا آبیاری شده و به این مرحله رسیده است؛ امروز باید خاطرات دروان مقدس برای  نسل سوم و چهارم انقلاب بازگو شده و تنها به  خواندن  ونوشتن کتاب ها اکتفا نشود و البته دراین زمینه روحانیت وظیفه بزرگی بر عهده دارد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha