دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
آیت الله مکارم

حوزه/ معاون محتوای اعتقادی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی از طبقه بندی بیش از ۶ هزار سؤال و شبهه از متن تألیفات این مرجع تقلید خبر داد.

حجت الاسلام حسین الادری در گفتگو با خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به فعالیت های معاونت محتوای اعتقادی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی، اظهار داشت: یکی از مهم ترین دغدغه های علما و مراجع دینی، پاسخگویی به شبهات سازمان یافته ای است که از سوی مخالفان اسلام القا می گردد؛ چراکه هدف دشمنان از اشاعه شبهات، تزلزل عقاید مسلمین و تضعیف روحیه دینداری و غیرت دینی در میان افراد جامعه می باشد.

وی ابراز داشت: معاونت محتوای اعتقادی پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی در ظل توجهات و رهنمودهای این مرجع تقلید با رصد شبهات شبکه های ماهواره ای معاند و نیز سایت های ضد فرهنگی و ضد دینی، در راستای تأمین گوشه ای از این دغدغه مهم، به پاسخگویی پژوهشی و علمی به سوالات مومنین می پردازد.

معاون محتوای اعتقادی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان ساخت: از آنجا که بسیاری از شبهات دینی تکرار مکرّرات بوده و بارها علمای دین به آن پرداخته اند، در آثار ارزشمند معظم له نیز به بخش عظیمی از شبهات پاسخ داده شده است.

حجت الاسلام الادری در پایان تصریح کرد: پژوهشگران با استخراج پاسخ های حضرت آیت الله مکارم شیرازی به شبهات و سوالات دینی از متن تالیفات ایشان، بانکی از پرسش و پاسخ را فراهم نموده اند که هم اکنون بیش 6 هزار سؤال و شبهه در بیش از یک هزار زیرمجموعه طبقه بندی شده اند و  امیدواریم زحمات این عزیزان برای حق جویان مفید و مشکل گشا واقع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha