سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
اعزام مبلغان

حوزه / معاون آموزش مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم (عج) نورآباد گفت:پاسداری و حفاظت از دین مهمترین و اساسی ترین رسالت حوزه علمیه است.

حجت الاسلام محمد چراغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد ، با اشاره به اینکه روحانیت باید با مبارزه با کج اندیشی ها و بدعت ها تلاش کنند و چهره ای واقعی اسلام را در بین مردم نهادینه کنند افزود:مبلغان و طلاب باید معارف دین مبین اسلام را با حفظ مستندات و با بهره گیری از تمام فرصت ها و ظرفیتها بکوشند آموزه های اخلاقی اسلام ناب محمدی (ص) را به گوش جهانیان برسانند.

معاون آموزش مدرسه علمیه  بقیه الله الاعظم (عج) نورآباد با بیان اینکه مبلغان باید از فرصت ها و ظرفیت های انقلاب اسلامی برای تبلیغ آموزه های دینی استفاده کنند خاطر نشان کرد:پاسداری از عقاید و ارزشهای اسلامی و تحکیم عقاید اخلاقی افراد جامعه و تعمیق باورهای دینی از وظایف نخست روحانیت است.

حجت الاسلام چراغی ابراز داشت: مبلغان و طلاب بدانند لباس روحانیت و فعالیت تبلیغی شان باید نشانگر  امین بودن آنها در نزد مردم باشد. لذا برای اثر گذاری ابعاد تبلیغی خود بهتر است در مقابل هواهای نفسانی مراقبت نمایند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مبلغان باید مطالب تبلیغی خود را متناسب با نیاز مستمعین گردآوری کنند یادآور شد:تبلیغی اثر گذار است که با مطالب مستند، و خطابه ای قوی همراه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha