یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 362556
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
بینات

حوزه/ مدیر کل هماهنگی و پیشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه از اجرای طرح بینات(حضور طلاب و روحانیون در مساجد و اماکن مذهبی و تفریحی) در سمنان خبرداد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام غفاری، مدیر کل هماهنگی و پیشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه، امروز در  حاشیه بازدید از مدرسه علی بن موسی رضا(ع) سفیران هدایت سمنان، در نشستی با معاون تبلیغ حوزه علمیه استان سمنان و معاونین تبلیغ شهرستان های این استان به تبیین برنامه های معاونت تبلیغ حوزه های علمیه در ساماندهی و اعزام مبلغین طرح هجرت پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت حضور طلاب و مبلغین در مساجد و اماکن عمومی و تبلیغ چهره به چهره با مردم، گفت: بررسی طرح توسل به ثقلین که در مساجد کشور آغاز شده است از برنامه های مهمی است که باید بیش از پیش به آن پرداخت.

فعال سازی طرح بینات

حجت الاسلام غفاری در ادامه  به تبیین طرح بینات پرداخت و گفت: بررسی  حضور طلاب مدارس علمیه در مساجد و اماکن مذهبی و تفریحی که به نام طرح بینات نامگذاری شده است تا حد زیادی در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن نقش به سزایی دارد.

در ادامه این نشست، مشکلات فراروی مبلغین طرح هجرت و لزوم حمایت همه جانبه از آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 خاطر نشان می شود: بازدید از مدارس سفیران هدایت ،دیدار با مبلغان مدارس امین و طرح بیانات از  دیگر برنامه های هیئت اعزامی معاونت تبلیغ حوزه به استان‌ سمنان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha