چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
ورزش طلاب

حوزه / مدير مدرسه امام سجاد(ع) اصفهان گفت:‌ طلاب بايد علم و ورزش را در كنار هم داشته و به اين نكته توجه نمایند كه ورزشكاران هم بدون علم جايگاه خاصي در جامعه ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سراجي، مدير حوزه علميه امام سجاد(ع) در حاشیه افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی و ورزشی حوزه علمیه اصفهان،‌ با تاكيد بر انجام فعاليت هاي ورزشي توسط طلاب، اظهارداشت:‌ طلاب بايد هم براساس وظيفه شرعي كه پيغمبر اكرم (ص) فرمودند و هم براي سلامتي جسمي و معنوي خود به انجام امور ورزشي اهتمام داشته باشند. البته ميزان انجام اين فعاليت ها بايد در حد اعتدال  بوده و طلبه به دنبال كسب عناوين و مدال هاي ورزشي نباشد، بلكه  تنها به فکر تامین سلامتي خود باشند.

مدير مدرسه امام سجاد(ع)گفت:‌ اين مدرسه با برنامه ريزي بسيار دقيق توليت و مديريت هاي اوليه،‌باشگاه ورزشي بسيار خوبي را راه اندازي کرده است و در اكثر ورزش ها مخصوصا شنا و رشته هاي رزمي پيشتاز بوده و عناوینی نیز کسب کرده است.

وی بیان داشت:‌ پرداختن به ورزش هاي رزمي منافاتي با روحيه طلبگي ندارد، چرا كه هيچ طلبه اي در اين زمينه قصد ندارد به روحيه خشونت بپردازد، بلكه مي خواهد روحيه نشاط و سلامتي را در خود بپروراند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد:‌ طلبه بايد علم و ورزش را در كنار هم داشته باشد و به اين نكته بايد توجه نمود كه ورزشكار بدون علم هم جايگاه خاصي در جامعه نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha