سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
 دومین دوره تربیت مربی ادیان در حوزه گلستان

حوزه/ مرحله دوم دوره تربیت مربی نقد فرق وادیان ویژه اساتید مدارس علمیه استان گلستان، در این حوزه گلستان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گلستان، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان گلستان، با تبیین اهداف برگزاری این دوره ها در سطح مدارس علمیه اظهار داشت: اساتید مدارس علمیه استان در این دوره در طول 32 ساعت به صورت حضوری با تدریس حجت الاسلام و المسلمین طبسی استاد حوزه علمیه قم  به بررسی آیات و روایات امامت پرداختند و تعدادی از شبهات نیز در این مراحل به صورت مستند و مستدل پاسخ داده شد.

حجت الاسلام فندرسکی با اشاره به ادامه برگزاری دوره تربیت مربی نقد فرق و ادیان برای آشنایی اساتید مدارس علمیه استان افزود: مرحله سوم دوره با برگزاری آزمون خاتمه یافته و شرکت کنندگان باید با انجام پژوهش از سوی اساتید شرکت کننده وارد مرحله چهارم شده و تحصیلات خود را تکمیل نمایند.

کارگاه آموزشی مربیان ورزش صبحگاهی

سرپرست معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به برگزاری و رویکرد کارگاه آموزشی مربیان ورزشی صبح گاهی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان، گفت: این کارگاه با هدف تندرستی و حفظ سلامت طلاب و ایجاد روحیه مضاعف جهت تحصیل و انجام امور با حضور طلاب مدارس علمیه سراسر استان برگزار گردید که با اصول اولیه ورزش صحیح آشنا شدند.

حجت الاسلام عباسعلی رضایی تصرح کرد: مربیان آموزش دیده با حضور در مدارس محل تحصیل خود به صورت مستمر و روزانه ورزش صبحگاهی را برگزار خواهند کرد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha