دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
حجت الاسلام  صمد ناصری تبریز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) تبریز با اشاره به این که بسیج یک نهاد جهانی و اسلامی است و تنها متعلق به ایران اسلامی نیست، گفت: خوشبختانه امروز شاهد صدور این تفکر و اندیشه اسلامی به اقصی نقاط جهان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه در تبریز، حجت الاسلام صمد ناصری، شب گذشته در همایش بسیج طلاب استان در مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) تبریز، با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه تبریز، اظهار داشت: حوزه تبریز یکی از حوزه های بسیار مهم، تاثیرگذار و عالم خیز است.

وی با بیان اینکه به دنبال ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های علمی طلاب هستیم، گفت: علوم حوزوی باید ارتقاء یابند تا پاسخگوی نیازهای جامعه باشند.

وی با اشاره به هفته بسیج و تاکید بر همکاری این نهاد مردمی با حوزه و روحانیت، گفت: بسیج مصداق کامل ایثار، خلوص نیت، فداکاری و گذشت است و هرکسی که خود را بسیجی می نامد، باید این ویژگی ها در وجودش متجلی شود.

حجت الاسلام ناصری با اشاره به پیام حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بسیج، ابراز داشت: به تعبیر امام راحل(ره) بسیج مکتب عشق است که بر گلدسته های آن، فریاد شهادت سر دادند، خلوص و صفای بسیجیان در حقیقت غبته آور است و باید گسترش یابد.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) تبریز با اشاره به این که بسیج یک نهاد جهانی و اسلامی است و تنها متعلق به ایران اسلامی نیست، افزود: خوشبختانه امروز شاهد صدور این تفکر و اندیشه اسلامی به اقصی نقاط جهان هستیم و روز به روز گسترش خواهد یافت.

حجت الاسلام ناصری، افزود: امروزه عراق، سوریه و سایر کشورهای اسلامی با پیروی عملی از رهنمود های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و تشکیل و سازماندهی بسیج مردمی، بر جبهه کفر و استکبار جهانی پیروز شده اند.

 انتهای پیام  26/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بصیر IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 1
    بنام خدا - از خبر گزاری حوزه انتظار می رود در انعکاس مطالب دقت کند . آقای ناصری به صورت یک سال آن هم با توجه به اخراج مدیر سابق که با نقشه های ایشان بود مشروط به عنوان مدیریت حوزه ولیعصر تبریز انتخاب شدند که البته آمار و بررسی قم به این یک سال هم رضایت نداشتند چرا که ایشان به خاطر عملکردشان از امامت جمعه آذرشهر بر کنار شدند ولی خارج از مصلی مردم را دعوت به اقامه نماز جمعه نموده و به توهین به سیاستگزاری اییمه جمعه پرداختند !!! چنین فردی با ایم مصاحبه ها در پی تطهیر خود از سوابق ناشایستش برای ابقا در مدیریت است لطفا دقت فرمایید.با تشکر بسیج طلاب استان آذربایجان شرقی