دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
حجت الاسلام یوسفیان جامعة الزهرا

حوزه / شیعه همواره در مظلومیت به سر برده و دشمنان می‌خواهند اسلام اصیل و ناب را در دنیا به نحو دیگری جلوه دهند و خداوند همانطور که از خون امام حسین(ع) دفاع کرد از شیعه هم دفاع می‌کند.

حجت الاسلام  یوسفیان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به راهپیمایی عظیم مردم در اربعین حسینی گفت: خدا محبت امام حسین(ع) در دل مردم قرار داده است و از طرفی هم مردم این ظرفیت را داشتند و این لطف خداوند را دریافت کردند که این حرکت عظیم را به وجود می‌آورند.

وی بیان کرد: شیعه همواره در مظلومیت به سر برده است و دشمنان می‌خواهند اسلام اصیل و ناب را در دنیا به نحو دیگری جلوه دهند و خداوند همانطور که از خون امام حسین(ع) دفاع کرد از شیعه هم دفاع می‌کند.

کارشناس فرهنگی ادامه داد: مردم شیعه برای طرفداری از حق معمولاً کوتاهی نکرده و ایستادگی می‌کنند و خداوند جواب این ایستادگی را به این صورت داد که بتوانند دنیا را متوجه خود کنند و اسلام صحیح را از اسلام غیر صحیح به همگان معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت کنگره بزرگ اربعین می‌توان برای بیان کلام نورانی اهل بیت(ع) و مهدویت استفاده کرد گفت: امام زمان(عج) برای معرفی خود را فرزند امام حسین(ع) معرفی می‌کنند و ما از طریق امام حسین(ع) می‌توانیم معارف شیعی و مهدویت را به دنیا معرفی کنیم.

انتهای پیام/313/30

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha