چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت الاسلام مسلم قلی پور

حوزه/ پیکر پاک حجت الاسلام و المسلمین مسلم قلی پور گیلانی از اساتید حوزه علمیه قم که در فاجعه اسفبار منا مفقود شده بود شناسایی گردید و در روزهای آتی به ایران منتقل می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین قلی پور، عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در مراسم حج امسال و در فاجعه جانسوز منا که هزاران حاجی در اثر بی کفایتی آل سعود جان خود را از دست دادند مفقود شده بود؛ پس از شناسایی توسط خانواده آن مرحوم، به ایران انتقال داده می شود.

بر اساس این گزارش: همسر، فرزند و برادر مرحوم قلی پور چند روز پیش برای شناسایی پیکر حجت الاسلام والمسلمین قلی پور به عربستان سفر نمودند و بعد از آزمایش «DNA» و انجام فرآیندهای قانونی، جنازه آن مرحوم را شناسایی کردند.

این گزارش می افزاید: مراسم تشییع  و تدفین  پیکر این استاد حوزه علمیه قم در روزهای آینده با  انتقال به کشورمان در شهر مقدس قم  برگزار می شود.

خاطرنشان می شود: استاد مسلم قلی‌پور گیلانی  متولد شهر رودسر  است که برای ادامه تحصیل به قم هجرت  نموده و در سال 60  وارد حوزه علمیه قم  می شود؛  وی پس از سال ها تلمذ در نزد اساتید حوزه، در زمینه «فقه»، «اصول»، «فلسفه» و «حقوق»  از اساتید مشهور به شمار می آمد. از مرحوم قلی‌پور آثار علمی فراوانی به یادگار مانده که می‌توان از جمله آن‌ها به تدوین و شرح و همچنین تدوین نموداری کتاب‌های فقهی و اصولی  اشاره کرد.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صاحبه IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    پسرخاله عزیزم شهادتت مبارک.
  • صاحبه IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    پسر خاله عزیزم شهادتت مبارک...........................