یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
لوهوت بینسار پانجاینتان - اندونزی

حوزه / وزیر هماهنگی سیاسی، حقوقی و امنیتی اندونزی گفت: در این یک ماه گذشته، پتانسیل ترور در اندونزی هنوز رو به کاهش نرسیده و یک تهدید تروریستی نیز علیه یکی از گروه های اسلامی(شیعیان) در اندونزی داده شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از سایت اندونزیایی کومپاس (kompas.com) لوهوت بینسار پانجایتان، وزیر هماهنگی سیاسی، حقوقی و امنیتی جلسه ای با ژنرال بدر الدین حیاتی رئیس پلیس جمهوری اندونزی، خواهد داشت. پتانسیل ترور در اندونزی در پایان سال 2015 مورد بحث و گفتگو در این جلسه خواهد گرفت. 

لوهوت اظهار داشت: در این یک ماه گذشته، پتانسیل ترور در اندونزی هنوز رو به کاهش نرسیده و یک تهدید تروریستی نیز علیه یکی از گروه های اسلامی(شیعیان) در اندونزی داده شده است.

وی پس از ملاقات با باسوکی چهیا پورناما، استاندار جاکارتا گفت: ما بر اطلاعاتی که در مورد تهدید داعش علیه شیعیان در این ماه به دست آوردیم تمرکز خواهیم کرد.

وی افزود: دولت اندونزی تلاش خود را در صدد جلوگیری از این تهدید خواهد کرد. ما برای جلوگیری و آماده سازی گردهم آمده ایم تا مردم اندونزی با طیب خاطر به زندگی ادامه دهند و حوادثی که در سوریه، عراق و همچنین افغانستان رخ داده در اندونزی هرگز پیش نیاید.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha