دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام وحید بابادایی

حوزه/ اعمال تروریستی درهیچ آئین و شریعتی پذیرفته شده نیست و اگر فاجعه قتل عام نیجریه در جوامع غربی اتفاق می افتاد، همه دنیا را به هم می ریختند.

حجت الاسلام وحید بابادائی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به جنایت کشتار شیعیان نیجریه، گفت: با افزایش تروریسم سازمان دهی شده دولتی، متأسفانه امروز جوامع غربی به صورت سازمان دهی شده به دنبال این هستند که حرکت اسلام و آزادی خواهان جهان را خاموش کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه تهران ادامه داد: درسالیان اخیر حرکت شیعیان و کسانی که براساس شریعت اسلام وآموزه های دینی به دنبال آزادی خواهی و آرمان طلبی اسلامی هستند، مورد خشم و کینه و برخورد و ترور افراد و مجموعه هایی واقع می شوند که این روند برای شان قابل تحمل نیست.

وی با بیان این اعمال تروریستی درهیچ آئین و شریعتی پذیرفته شده نیست، یادآورشد: اگر فاجعه قتل عام نیجریه در جوامع غربی می افتاد، همه دنیا را به هم می ریختند، به طور مثال اتفاق فرانسه موجب شد همه دستگاه ها و نهاد های بین المللی برای این مسئله چاره جویی کنند.

حجت الاسلام بابادائی، با اشاره به این که تروریسم دولتی مورد حمایت غرب است، گفت: امروز به وضوح می بینیم ارتش و دولت نیجریه به راحتی انسان های مسلمان را قتل عام می کند و حتی اجازه جمع آوری و تدفین اجساد قربانیان را هم نمی دهد اما مدعیان حقوق بشر همچنان خاموش بوده و از آن ها حمایت می کنند. این امرحاکی از آن است که غرب از این اعمال تروریستی خمایت و به دنبال گسترش روزافزون آن است. 313/34  

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha