سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
دانشکده فنی فلسطین

حوزه / صهیونیست‌ها با هجوم به ساختمان‌های اصلی دانشگاه، با دانشجویانی که تنها سلاح‌شان سنگ بود رو در رو شده و با شلیک گلوله‌های گرم و پلاستیکی و گاز اشک آور دانشجویان را زخمی و مجروح کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc.org، به گفته منابع محلی، سربازان اسرائیلی در پی اقدامی غیرقانونی، یک پایگاه نظامی را در محوطه دانشگاه فنی فلسطین که در شهر طولکرم در کرانه باختری قرار دارد برپا کردند. صهیونیست‌ها با هجوم به ساختمان‌های اصلی دانشگاه، با دانشجویانی که تنها سلاح‌شان سنگ بود رو در رو شده و با شلیک گلوله‌های گرم و پلاستیکی و گاز اشک آور دانشجویان را زخمی و مجروح کردند.

به گفته منابع پزشکی فلسطین در پی این حمله، حداقل 9 دانشجوی فلسطینی در اثر شلیک گلوله‌ به بیمارستان طولکرم انتقال یافتند که 4 نفر از آن‌ها با گلوله‌های گرم به شدت مجروح شده بودند و یکی از امدادرسانان نیز هنگام کمک رسانی به مجروحان توسط نظامیان اسرائیلی مورد حمله قرار گرفته و مجروح شد. صدها نفر نیز در اثر گاز اشک آور به بخش اورژانس منتقل شدند.

در هفته‌های اخیر، این چندمین بار است که نظامیان اسرائیلی به محوطه دانشگاه فنی فلسطین هجوم می‌برند.

در پی افزایش خشونت‌های اخیر و حملات صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی در هفته‌های اخیر، دولت فلسطین از سازمان‌های بین‌المللی درخواست کمک کرده، اما هنوز اقدام درستی در این زمینه صورت نگرفته است.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha