سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
مدرسه خواهران شهرستان خاتم - یزد

حوزه/ مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران استان یزد در بازدید از مدرسه علمیه کوثر شهرستان محروم خاتم، با مسائل و مشکلات این مدرسه آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، به همراه معاونان حوزه استان، در سفر یک روزه به شهرستان محروم خاتم، با مسئولین اساتید و طلاب مدرسه کوثر این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این بازدید، مرضیه نقیب القراء، مشاور مدیر حوزه خواهران استان در نشستی با طلاب، بیان کرد : خداوند در قران کریم در مورد پیامبر اکرم(ص) می فرماید: « انک لعلی خلق عظیم» خلق عظیم یعنی کسی که دارای صبر و حلم زیاد، صفای بی نظیر و محبت و مهرورزی باشد و راه تقرب به خدا راستگویی ،صداقت ،امانتداری، الفت قلبی،حفظ آبروی مومن،ترک جدل و قدر دانستن نعمتهای الهی است.

مریم حسن پور، معاون فرهنگی حوزه خواهران استان نیز بیان داشت: زمان غیبت حجت خدا، زمان پرآسیب و پر لغزشی است و برای یک انسان مومن لازم است خود را بیش از هر زمان دیگر به سلاح ایمان مجهز کند.

فاطمه نظیر، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد هم در این بازدید با طلاب دیدار داشت و برنامه های آموزشی و پژوهشی را کرد.

 

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha