یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
علامه حلی

حوزه/ پنجمین نشست هم اندیشی هشتمین جشنواره سراسری و اولین جشنواره استانی علامه حلی در حوزه علمیه خواهران استان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم فاطمه اردشیری معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران در این نشست اظهار داشت: جشنواره علامه حلی برای اولین بار در مازندران به صورت استانی برگزار می گردد و مقالات دریافتی از حوزه خواهران و برادران مازندران، ارزیابی اجمالی و تفصیلی در استان گردیده و برگزیدگان آن به دبیرخانه جشنواره علامه حلی کشور معرفی و در آنجا مورد ارزیابی  سراسری قرار می گیرد.

وی افزود: در سال گذشته 270 مقاله از حوزه علمیه خواهران مازندران به جشنواره علامه حلی کشور ارسال گردید که از بین دو مقاله خواهران طلبه مازندران حائز رتبه برتر گردید. و در سال جاری نیز تا کنون 80 مقاله حوزه علمیه خواهران استان در سامانه این جشنواره ثبت گردیده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران اظهار داشت: ثبت نام در سایت جشنواره علامه حلی ازآبان آغاز و تا 30 آذر ادامه داشت و در حال حاضر تا30 دی ماه سال جاری تمدید گردیده است و تمام طلاب زیر 31 سال می توانند در سامانه جشنواره علامه حلی با ارسال مقاله در موضوعات آزاد ثبت نام نمایند.

گفتنی است در این نشست حجج الاسلام و المسلمین غفاری ، طاهری و پوراکبر حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران ، برادران مازندران و حوزه بابل حضور داشتند.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha