چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
تشییع پیکر شهید مدافع حرم اکبر ملکشاهی

حوزه/ مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور در تشییع پیکر شهید مدافع حرم گفت: هجمه های دشمنان انقلاب و اسلام روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، ظهر امروز مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم اکبر ملکشاهی با حضور گسترده طلاب و روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و عموم مردم در محل مسجد جامع استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا مستشاری کرمانشاهی، در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه با اشاره به مجاهدت شهدا عنوان داشت: شهدا همانند قطرات باران جامعه را سرشار از معنویات و عنایات خداوند متعال می کنند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه روحیه شهادت طلبی همچنان در جوانان و نوجوانان انقلابی و ولایتمدار موج می زند و این مهم رمز موفقیت و اقتدار اسلام و انقلاب می باشد.

مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور بیان داشت: هجمه های دشمنان انقلاب و اسلام روز به روز در حال افزایش است، مسیر شهادت نیز همچنان باز است و این عشق و تعصب مردم ایران اسلامی نسبت به انقلاب و اعتقاداتشان سبب شده که این گونه از تمام هستی خود گذشته و پا در مسیر پاسداری از ارزش های اسلام بگذارند.

حجت الاسلام مستشاری کرمانشاهی خاطر نشان کرد: شهادت در راه پاسداری از قبور و حرم ائمه اطهار علیهم السلام و حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی نشان دهنده عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار علیهم السلام است.

وی در پایان با اشاره به ایثار شهدای مدافع حرم اظهار داشت: قطعأ شهدای مدافع حرم از جایگاه والایی نزد خدای سبحان برخوردار هستند، امید است عنایات خداوند متعال و حضرت ولی عصر (عج)  به واسطه این بزرگ مردان شامل حال تمامی مسلمانان جهان گردد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha