سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
عباس شومان

حوزه/ نماینده الازهر در جمع مسلمانان استرالیا تاکید کرد: استفاده از نام اسلام و اسلامی برای گروه های تروریستی جایز نیست و در نامگذاری این گروه ها باید مراقب باشیم آنها را به هیچ کدام از ادیان مرتبط ندانیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه مصری الیوم السابع، عباس شومان نماینده الازهر در جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) در ملبورن استرالیا حاضر شد. در این مراسم محمد خیرت سفیر مصر در استرالیا و سلیم علوانی نماینده دارالافتای مصر در استرالیا و جمعی از مسلمانان و مسیحیان ساکن استرالیا حضور داشتند.

شومان در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های الازهر در داخل و خارج مصر گفت: این ارزش ها می تواند مانعی در مقابل افکار افراطی و تروریستی باشد که امروز جهان به آن مبتلا شده است.

وی افزود: سفر من به استرالیا پیام های زیادی دارد که یکی از آنها توصیه به اهمیت ارتباط با کشوری است که در آن زندگی می کنید و اینکه همه با هم و با کشوری که اکنون در آن زندگی می کنید دست در دست هم داده و با گروه های تروریستی مبارزه کنید؛ چراکه هیچ کس از شر آنها در امان نیست.

نماینده الازهر در ادامه تاکید کرد: استفاده از نام اسلام و اسلامی برای گروه های تروریستی جایز نیست و در نامگذاری این گروه ها باید مراقب باشیم آنها را به هیچ کدام از ادیان مرتبط ندانیم.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha