شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
المپیاد علمی بانوان طلبه

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) بخش گله دار، به رقابت در رشته خلاصه نویسی در منابع دلخواه و آزاد می پردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تقویت بنیه نویسندگی و خلاصه نویسی طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) بخش گله دار در استان فارس، رقابتی تحت عنوان خلاصه نویسی با منبع آزاد ویژه طلاب مدارس علمیه فارس به میزبانی این حوزه علمیه برگزار می گردد.

بر این اساس، طلاب علاقه مند به شرکت در این مسابقات، می بایست مطالب خلاصه شده را در قالب word و pdf یا پاورپونت به صورت خلاصه شده که حداقل 30 درصد و حداکثر 50 درصد متن اصلی و شامل 20 برنامه باشد را با توجه به شاخصه های ارائه شده در این شیوه نامه تهیه، تدوین و ارسال کنند.

شایان ذکر است، شاخصه های ارزیابی آثار خلاصه نویسی بر اساس زیبانویسی و رعایت قواعد دستوری و نگارشی، طراحی و تذهیب صفحات و ابداع و نوآوری در نگارش، گویا و رسا بودن متن و محتوا با توجه به مطالب هر برنامه مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

این گزارش می افزاید، علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات، می توانند به معاونت پژوهش این مدرسه مراجعه و یا آثار خود را به آدرس پستی شهرستان مهر، بخش گله دار، جنب بانک انصار، کد پستی 75573-74451 ارسال و برای اطلاعات بیشتر به شماره ی 07826223005 تماس برقرار کنند.

گفتنی است، به طلابی که رتبه برتر را کسب کنند به قید قرعه هدایای نفیس و ارزنده ای از سوی مدیریت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) بخش گله دار اهدا می شود.

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha