پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
سردار بهمن ریحانی - کرمانشاه

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ، قطعأ اتحاد و وحدت مسلمانان و حضور پررنگ آن ها در بسیج، دشمنان اسلام را به وحشت خواهد انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» به مناسبت هفته وحدت، و با حضور روحانیون شیعه و سنی، پایگاه بسیج شهدای اهل سنت و فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، افتتاح شد.

سردار بهمن ریحانی با حضور در این مراسم، ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه را عامل وحدت و همدلی دانست و عنوان داشت: قطعأ تلاش ها و مجاهدت های ماموستا محمد محمدی در دوران مبارزه با منافقان و در این عرصه مشهود است و از عوامل تأثیر گذار تحکیم  وحدت و انسجام در استان کرمانشاه است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به افتتاح پایگاه بسیج شهدای اهل سنت خاطر نشان کرد: خوشبختانه بسیج کاملا مردمی بوده و تمام اقشار از فرقه های شیعه و اهل سنت با عضویت در بسیج از آرمان های امام و شهدا پاسداری می کنند.

وی بیان داشت: روحیه استکبار ستیزی و شهادت طلبی در بسیجیان موج می زند، قطعأ اتحاد و وحدت مسلمانان و حضور پررنگ آن ها در بسیج، دشمنان اسلام را به وحشت خواهد انداخت.

سردار ریحانی به افتتاح پایگاه بسیج خواهران اهل سنت نیز تأکید کرد و ابراز داشت: حضور زنان و پاسداری آن ها به خصوص شیرزنان اهل سنت در دوران دفاع مقدس زبان زد عام و خاص بوده لذا حضور و فعالیت بیشتر زنان ایران اسلامی در پایگاه های بسیج آثار و برکات فراوانی برای انقلاب اسلامی به همراه دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان گفت: رهنمودهای امام خمینی (ره) همواره برکات فراوانی برای انقلاب داشته و با ایجاد تفکر بسیجی انقلاب اسلامی را از شر دشمنان حفظ کرده و سبب اقتدار آن گشته است.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha