چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
آخوند خراسانی

حوزه/ نسخه جدید نرم افزار مجموعه آثار مرحوم آخوند ملامحمد کاظم خراسانی(ره) با ارائه ۱۷۱ جلد از آثار مرتبط با مرحوم به زبان عربی و فارسی تولید و از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

مدیر بخش فروشگاه های داخلی مرکز نور در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر اظهارداشت: این نرم افزار حاوی 171 جلد از آثار مرتبط با آخوند ملا کاظم خراسانی(ره) به زبانی عربی و فارسی در موضوعات اصولی، فقهی، سیاسی و اجتماعی از قبیل کفایه الاصول، الرسائل الفقهیه، تکمله التبصره، حاشیه المکاسب و فوائد الاصول می باشد.

سید مرتضی سجادی نژاد افزود:« آثار علمی کنگره اول مانند زندگی نامه، شناخت نامه، مقالات، اندیشه سیاسی و فقه فتوایی»، « ارتباط دو سویه متن دو کتاب کفایه الاصول و مکاسب آخوند خراسانی با شروح و حواشی آن»، « ارائه فیلم و تصاویر مرتبط با آخوند خراسانی(ره)و... از جمله محتویات این نرم افزار می باشد.

وی به قابلیت های فنی و پژوهشی این نرم افزار جدید اشاره کرد و گفت: جستجوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست کتاب های برنامه، متن کامل قرآن کریم با ترجمه فارسی و قابلیت جستجو در آیات، 10 دوره لغت نامه عربی و فارسی در 62 جلد با قابلیت جستجو و همچنین ارائه قابلیت های متنوع پژوهشی مانند نمایه زنی، حاشیه نویسی، رنگی کردن و علامت گذاری و... از جمله ویژگی های منحصر به فرد اثر مذکور می باشد.

سجادی نژاد بیان داشت: نرم افزار مجموعه آثار مرحوم ملامحمد کاظم خراسانی ملقب به آخوند خراسانی در راستای تولید آثار شخصیت محور به صورت کتابخانه ای و چند رسانه ای از سوی مرکز نور تولید شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شخصیت کم نظیر این عالم جلیل القدر در حوزه‌های علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی تولید این نرم افزار با امکانات خاصی که در آن قرار داده شده، می‌تواند دسترسی علاقه مندان و پژوهشگران را به آثار و جلوه‌های خاص زندگانی مرحوم آخوند خراسانی تسهیل کند.

علاقه مندان می توانند برای تهیه این نرم افزار به فروشگاه مجازی مرکز نور «نورشاپ» مراجعه کنند.

انتهای پیام   313/17

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha