یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین طاهری مدیر حوزه مازندران

حوزه/ حماسه نهم دی آیینه تمام‌نمای حضور یکپارچه ملت ولایت مدار ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و رهبری و مقابله با حجم سنگین توطئه‌های دشمنان نظام بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، نهم دی سال 88 را یکی از استثنایی‌ترین روزهای تعیین کننده در جهت استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تثبیت مواضع انقلابی ملت ایران دانست و گفت: حضور حداکثری و با بصیرت مردم در صحنه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بسیار تعیین کننده بوده است.

وی با تأکید براین که باید حماسه نهم دی را زنده نگه داشت و در راستای جاودانگی آثار ارزشمند آن تلاش کرد، خاطرنشان کرد: در این روز تاریخی ملت ایران به پشتیبانی ولایت فقیه، فتنه را خاموش و دست دشمنان را از این نظام کوتاه کرده اند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون مقاطع حساس متعددی را تجربه کرده است، ادامه داد: وحدت و همدلی ملت ایران در صحنه های مختلف این انقلاب همیشه سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است.

وی، حماسه نهم دی را آیینه تمام‌نمای حضور یکپارچه ملت ولایت مدار ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و رهبری و مقابله با هجمه سنگین توطئه‌های دشمنان نظام دینی دانست و خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه با خلق آن حماسه ماندگار بر اصول و آرمان‌های انقلاب تاکید و همانند عرصه‌های گذشته حرکتی آرمانی براساس ارزش‌های دینی و با تکیه بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری خلق کردند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری، نهم دی را روز یأس دشمنان نظام اسلامی خواند و با بیان این که آن حماسه عظیم روز پایان یافتن فتنه گری دشمنان نظام اسلامی بود، خاطرنشان کرد: آگاهی و بیداری ملت مسلمان ایران در نهم دی به معنای واقعی کلمه با حضور پرشور مردم و خلق آن حماسه عظیم به نمایش درآمد.

مدیر حوزه علمیه مازندران، حماسه 9 دی را سبب تقویت پیوند مردم با انقلاب عنوان و تأکید کرد: اگر ولایت فقیه نبود فتنه 88 پایان خوشی نداشت و فتنه برچیده نمی شد.

وی با بیان این که رهنمودها و ارشادت مقام معظم رهبری در حوادث پس از انتخابات سال 88 تعیین کننده بود، افزود: ولایت فقیه نوری است که در ظلمات عصر غیبت، راهنمای انتخاب مسیر درست و سبب درک صحیح از شرایط موجود است که غفلت از آن گمراهی و سبب خروج از مسیر درست می شود.

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha