شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
جنگ یمن و عربستان

حوزه/ حجت الاسلام طالب پور عربستان را محور شرارت های منطقه دانست و گفت: اگر ملت های مسلمان متحد شوند می توانند در مقابل دولت هایی که دست نشانده غرب هستند، پیروز شوند.

حجت الاسلام محسن طالب پور در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با گرامیداشت هفته وحدت و دستاوردهای مهم آن، اظهار داشت: وحدت دنیای اسلام به معنای شناخت و تاکید بر مشترکات برای مقابله با دشمن مشترک است.

وی با بیان این که ممکن است ما با برادران اهل سنت در مواردی اختلاف نظر داشته باشیم اما اشتراکاتمان بسیار بیشتر است، ابراز داشت: توهین و مقابله مسلمانان با یکدیگر خلاف سیره رسول الله(ص) است و می توان در سایه مواضع مشترک، اختلافات را حل کرد.

 نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف گفت: در مجموع استکبار جهانی، دشمن مشترک مسلمانان است که خواهان حذف دو مذهب شیعه و سنی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف تاکید کرد: استکبار جهانی از طریق تفرقه، افراطی گری، اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی سعی در ایجاد اختلاف میان امت مسلمانی دارد، لذا دولت ها و ملت های مسلمان باید با یکدیگر همکاری کرده تا بتوانند در مقابل دشمنان بایستند.

حجت الاسلام طالب پور در ادامه عربستان را محور شرارت های منطقه دانست و گفت: اگر ملت های مسلمان با یکدیگر متحد شده و ارتباط داشته باشند با شعار "لااله الا الله، محمدرسول الله " می توانند در مقابل دولت هایی که دست نشانده غرب هستند، پیروز و موفق شوند.

313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha