چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
9 دی

حوزه/ ملت ولایتمدار و انقلابی در در حماسه ۹ دی با حضور میلیونی خود نشان دادند که شاخه های آفت زده انقلاب را هرس خواهند کرد و فتنه گران را به انزوا خواهند کشاند.

به گزارش «خبرگزاری «حوزه» از یزد، حوزه علمیه استان یزد به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه عظیم 9 دی، در بیانیه ای تصریح کرد:  نهم دی فصل تازه ای ازولایتمداری و بصیرت را پیش روی مردم ایران گشود و جریانات بعد از انتخابات خواه ناخواه به بوته آزمونی بدل شد تا عمق بینش هادیان جریانات سیاسی کشور در یک امتحان سراسری به تصویر کشیده شود.

در این آزمون، رهبر معظم انقلاب چراغدار فضای غبارآلودی بود که فتنه گران سعی بر آتش افروزی در آن را داشتند و ملت در این روز با حضور میلیونی خود نشان دادند که شاخه های آفت زده انقلاب را هرس خواهند کرد و فتنه گر را به انزوا خواهند کشاند.

 روحانیون، اساتید و طلاب حوزه علمیه یزد در ادامه این بیانیه با تاکید بر حفظ و پاسداشت مستمر ارزش های اسلامی،  ایمان، ولایتمداری، بصیرت، تکلیف گرایی را به عنوان شاخص های اصلی ملت انقلابی ایران خواندند و  تصریح کردند: مصمم تر از همیشه با پیروی و دفاع از ولایت، انقلاب و آرمان های متعالی و  افزایش بصیرت و آگاهی همه ساله خاطره حماسه بزرگ 9 دی 88 را بازخوانی خواهیم کرد تا تاریخ نیز مجبور شود این روز را به تکرار سال ها بازخوانی نماید.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha