دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
حبیب الله موسوی - کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه کرمانشاه با محکوم کردن اعدام شیخ نمر گفت:قطعا آل سعود تاوان اعدام شیخ نمر را خواهد داد.

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با محکوم کردن اعدام  شیخ نمر  اظهار داشت: جرم آیت الله نمر عشق و ارادات به ائمه اطهار علیهم السلام و ترویج دین اسلام بود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: حکومت آل سعود با جنایات و حربه های خود در کشور یمن، ذهن ها را متوجه کشتار مردم مظلوم و بی دفاع این کشور کرده و با استفاده از این فرصت و سکوت مسلمانان، آیت الله نمر که فاضلی متدین و عالمی ربانی و مجاهد بود را اعدام و به شهادت می رساند.

وی  بیان داشت: اعدام آیت الله نمر قتل نفس زکیه ای است که دست تقدیر الهی به خون خواهی شیخ نمر حکومت عربستان را نابود و ویران خواهد کرد، قطعأ سرنوشت آل سعود مانند قاتلان ائمه اطهار علیهم السلام که به عذاب الهی گرفتار شدند خواهد شد، امید است که اختلافات و جنگ های داخلی میان آن ها شعله ور و مشکلات اقتصادی حکومت آل سعود دو چندان گردد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه شهادت عامل اقتدار و عزت اسلام است ابراز داشت: همانطور که با شهادت سیدالشهدا (ع) و 72 یار با وفایش درخت اسلام بارورتر شد، امروز نیز شاهد ترویج دین اسلام به تمام جهان هستیم که این مهم با شهادت و مجاهدت در راه اسلام و خدای سبحان شکل گرفته است.

وی هم چنین  با اشاره به کشتار شیعیان نیجریه عنوان داشت: شهادت شیعیان نیجریه و خصوصأ فرزندان شیخ زکزاکی سبب رشد و گسترش شیعیان این کشور شده و دشمنان اسلام ترویج اسلام در بلاد مختلف را عاملی خطرناک برای ادامه بقای خود می داند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان اسلام باید از انقلاب اسلامی درس بگیرند، تصریح کرد : ایران اسلامی تحت سلطه استکبار و آمریکا و خاندان پهلوی در خفقان شدید به سر می برد و بسیاری از علمای بزرگ از جمله بنیانگذار انقلاب اسلامی توسط رژیم پهلوی تبعید و شکنجه می شدند اما دست تقدیر الهی از آستین بیرون آمد و حکومت پهلوی ساقط شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha