چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت‌الاسلام فرحانی

حوزه/ معاون آموزش و امور حوزه‌های علمیه کشور، با تأکید بر این که اعدام شیخ نمر، موج جدیدی از خیزش‌های اسلامی را به همراه خواهد داشت، گفت: آل سعود باید بداند که با این حماقت خود، موج جدیدی از بیداری اسلامی را ایجاد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه‌های علمیه کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، شهادت شیخ مجاهد آیت‌الله نمر باقر النمر را ضایعه‌ای بزرگ برای اسلام و به‌ویژه تشیع دانست و اظهار داشت: به‌یقین رژیم منحوس آل سعود آثار این اقدام غلط و مذبوحانه خود را خواهد دید و به سقوط و سرنگونی خود نزدیک‌تر خواهد شد.

وی بابیان اینکه آل سعود صرفاً اجراکننده دستورات اربابان خویش است، بیان داشت: این رژیم مستبد نشان داده، حاضر است هر نوع جنایت و ظلمی را برای نوکری و خوش‌خدمتی به آمریکا انجام دهد، که در اعدام شیخ النمر نیز صرفاً قصدی جز تحقق اهداف اربابان خود نداشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی، با تأکید بر این که اجرای حکم اعدام شیخ نمر، موج جدیدی از خیزش‌های اسلامی را به همراه خواهد داشت، گفت: آل سعود باید بداند با این حماقت خود، موج جدیدی از بیداری اسلامی را ایجاد خواهد کرد و به اذن خداوند این ضایعه تلخ و ناگوار، مقدمه‌ای برای سقوط دولت ظلم و برپایی و ظهور دولت حق خواهد شد.

معاون آموزش و امور حوزه‌های علمیه کشور، با اشاره به نقش علمای بزرگ اسلام در مقابله و مواجهه با چنین اقداماتی، تصریح کرد: بر همه علمای بزرگ و همچنین حوزه‌های علمیه عالم تشیع لازم است که ضمن محکوم کردن این اقدام، راه‌حل‌هایی قاطع و جدی برای مقابله با انجام چنین حرکاتی اتخاذ کنند.

وی استفاده از ظرفیت‌های سازمان کنفرانس اسلامی و دیگر مجامع دینی برای محکوم کردن این اقدام را در فضای بین‌المللی مؤثر خواند و گفت: امیدواریم مسلمانان جهان با همدلی و یکپارچگی بساط ظلم و فساد حکام سعودی را برچینند، کما این که به حول قوه الهی این مهم دیری نخواهد پایید و روز به روز نیز زوال استبداد آنها نزدیک‌تر خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha