سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت الاسلام سعید فتحی

حوزه/ مردم باید تابع روحانیت متعهد و دلسوز به اسلام که در رأس آن ها رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته باشند و از اقدامات خودسر که اهداف دشمن را تأمین می کند خودداری کرده تا عزت و اقتدار اسلام دوچندان گردد.

حجت الاسلام سعید فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با ابراز تأسف از اعدام روحانی مجاهد و عالم ربانی آیت الله شیخ نمر و با بیان اهداف آل سعودها از کشتار مسلمانان و جنایت هایی که در حق مسلمانان جهان انجام می دهد اظهارداشت: رژیم آل سعود خائن الحرمین است و در حق مسلمانان جهان ظلم می کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: دشمنان و مستکبران جهانی سیلی خورده اسلام و مسلمانان هستند، رژیم آل سعود نه تنها خادم الحرم نیست بلکه خائن الحرمین بوده و ارتباط آن با رژیم صهیونیستی و آمریکا واضح و آشکار است.

وی در ادامه با بیان فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مجاهدت های آیت الله نمر افزود: آیت الله نمر نه تنها مرتکب گناهی نشده، بلکه منادی حق و مروج دین مبین اسلام است و دست پرورده های آمریکا و رژیم صهیونیستی به جرم عشق و ارادت او به ائمه اطهار علیم السلام این مجاهد و عالم ربانی را به درجه رفیع شهادت رساندند.

حجت الاسلام فتحی با بیان دو هدف اصلی رژیم صهیونیستی و متحدانش از قتل آیت الله نمر ابراز داشت: رعب و وحشت میان مسلمانان در راستای پیشگیری از ترویج اسلام و همچنین به وجود آمدن انقلاب در بین آن ها و انقراض نظام فاسد آل سعود، تفرقه افکنی میان مسلمانان و مکدر کردن ارتباط ایران با عربستان و اختلاف میان آن ها از مهم ترین عوامل و اهداف قتل آیت الله نمر است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه تصریح کرد: رژیم آل سعود عاملی است که در غیاب رژیم صهیونیستی و آمریکا و بدون اجازه جرأت انجام چنین کارهایی را نداشته و غلام حلقه به گوش آن ها است.

وی تفرقه میان مسلمانان را عامل دستیابی حکومت دشمنان بر مسلمانان دانست و اظهار داشت: ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان از اهداف استکبار در راستای سلطه بر مسلمانان جهان است.

حجت الاسلام فتحی با بیان اینکه وظیفه علما و روحانیون روشنگری است بیان داشت: علما با علم و بصیرت، نقشه های دشمنان را شناسایی و مردم را آگاه نموده و راه‌کارهای مناسب را به مسلمانان جهان ارائه دهند.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) تصریح کرد: بنیان گذار انقلاب اسلامی رمز موفقیت و پیروزی انقلاب را شفاف سازی و آگاه کردن مردم می دانند لذا اگر مردم وظیفه خود را به درستی شناسایی کنند قطعأ اهداف و احکام الهی را تحقق می بخشند و در این زمینه وظیفه علما و روحانیون حائز اهمیت است.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در پایان گفت: مردم باید تابع روحانیت متعهد و دلسوز به اسلام که در رأس آن ها رهبر معظم انقلاب قرار گرفته باشند و از اقدامات خودسر که اهداف دشمن را تأمین می کند خودداری کرده تا عزت و اقتدار اسلام دوچندان گردد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha