سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
تجمع طلاب و فضلای مدارس علمیه شهرستان بهبهان

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه امامزاده فضل(ع) شهرستان بهبهان با دعوت از کلیه کاندیدای مجلس شورای اسلامی، به رعایت تقوا و اخلاق انتخاباتی گفت: مجلس آینده باید شجاع و در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا و استکبار جهانی مقاوم باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خوزستان حجت‌الاسلام ناصری در تجمع طلاب و فضلای مدارس علمیه شهرستان بهبهان ، با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات، ضمن دعوت از کلیه کاندیدای مجلس شورای اسلامی، به رعایت تقوا و اخلاق انتخاباتی، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

مسئول مدرسه علمیه امامزاده فضل(ع) شهرستان بهبهان ، با تأکید بر این‌که مجلس آینده باید شجاع و مقاوم باشد، گفت: مجلس آینده باید شجاع و در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا و استکبار جهانی مقاوم باشد.

وی در ادامه با محکوم کردن جنایات رژیم آل سعود در اعدام شیخ نمر، به بیان سخنانی در خصوص شهادت عالم بزرگ جهان شیعه، آیت‌الله باقر النمر پرداخت و این حرکت آل سعود را موجب احیای تفکر جهاد و شهادت در بین مسلمانان جهان دانست.

گفتنی است: در این مراسم که در صحن مطهر امامزاده فضل(ع) بهبهان برگزار شد شاعر انقلابی و جوان این شهرستان در وصف و رثای شهید مجاهد و در محکومیت رژیم منحوس آل سعود به شعرخوانی پرداخت.

در پایان این تجمع، یکی از روحانیون مدرسه در رثای اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به روضه‌خوانی پرداخته و پس از آن، بیانیه‌ای در محکومت جنایات آل سعود قرائت شد که طلاب با سر دادن شعارهای «مرگ بر آل سعود» بندهای آن را تأیید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha