چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
آیت الله محمد رضا ناصری

حوزه/ هر طلبه ای که در حوزه تربیت می شود می تواند جامعه ای را بسازد، بنابراین در حوزه باید این نگاه که «تربیت هر طلبه برابر است با تربیت یک جامعه» بیش از بیش مورد توجه و اهمیت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امروز در جمع کادر اداری حوزه علمیه استان یزد خطاب به خادمین طلاب با بیان اینکه برای خداوند کار کنید، اظهار داشت: تمام کارها و قدم هایی که در حوزه علمیه بر می دارید، رنگ خدایی به آن ببخشید و در این راه لحظه ای برای خدمت به طلاب و نظام، از کار دست نکشیده و دلسرد نشوید.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه حوزه علمیه متعلق به امام زمان(عج)است، افزود: این کاری که شما در حوزه انجام می دهید در راستای کمک به امام زمان(عج) است، بنابراین در کارهای خود و برای رفع هر حاجتی و هر مشکلی که در حوزه با آن مواجه می شوید، به امام عصر(عج) متوسل شوید.

امام جمعه یزد تصریح کرد: تربیت طلبه یک کار اساسی و اصولی است که اجر زیادی دارد، زیرا هر طلبه ای که در حوزه تربیت می شود می تواند جامعه ای را بسازد، بنابراین در حوزه باید این نگاه که «تربیت هر طلبه برابر است با تربیت یک جامعه» بیش از بیش مورد توجه و اهمیت قرار گیرد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد در ادامه افزود: با تمام وجود در گسترش علم، اخلاق و تربیت طلاب تلاش کنید زیرا هر طلبه ای که توسط شما تربیت شود در اجر و پاداش او شریک خواهید بود.

آیت الله ناصری در پایان تأکید کرد: کار در حوزه باید با اخلاص کامل همراه باشد، زیرا اگر اخلاص در کاری نباشد، علاوه بر این که به نتیجه قابل قبول نمی رسیم، بلکه ممکن است متحمل ضرر هم شویم.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha