یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
هاشم صفی الدین

حوزه/ رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: آنهایی که امروز با تمام توان خود از پادشاهان منطقه حمایت می کنند، گمان نکنند پس از شکست این پادشاهان، آنها در لبنان جایی خواهند داشت و از این رو باید برای شکست و نابودی آماده باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه العهد لبنان، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسمی در منطقه برج قلاویه گفت: موضع گیری های دیوانه وار اخیر عربستان قابل توصیف نیست و هیچ توجیه عقلی و منطقی و سیاسی نمی توان برای آن مطرح کرد و این سیاست ها اکنون منطقه را به سوی مسیر جدیدی هدایت می کند.

عربستان به دنبال ایجاد فتنه است

وی افزود: جهان امروز به سوی دو دستگی هایی پیش می رود که ما هیچ گاه به آن مایل نبوده ایم، چون وظیفه همه ما این است که در برابر فتنه و فتنه جویان بایستیم اما در برابر این واقعیت های تلخ چه کاری می توان انجام داد، چون دشمنان ما برای اینکه ما را از مسئولیت خود دور کنند به فتنه روی آورده اند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله خاطر نشان کرد: رفتار عربستان در جهان اسلام همان روش و رفتاری است که ما در ده سال گذشته در لبنان با آن روبرو بوده ایم و خلاصه آن این است که یا مطابق میل ما رفتار کنید و یا باید با فتنه دست و پنجه نرم کنید، اما ما همواره تلاش کرده ایم از فتنه دوری کنیم و روی به وحدت اسلامی بیاوریم و سعی ما بر این بوده که درگیری ها رنگ و بوی مذهبی به خود نگیرد، زیرا ما به خوبی می دانیم که طبیعت این درگیری ها سیاسی است نه مذهبی.

مزدوران عربستان، در آینده لبنان جایی ندارند

وی افزود: در شرایط و دودستگی های امروز لبنان هم کسانی که ترجیح داده اند در سایه پادشاهان بیگانه زندگی کنند و در رکاب آنها باشند و به زبان کینه و جهالت آنها سخن بگویند و از سفره آنها خود را سیر کنند باید بدانند که اگر روزی این پادشاهان شکست بخورند آنها هم نابود خواهند شد و از این رو باید از هم اکنون خود را برای شکست و نابودی آماده سازند.

سید صفی الدین ادامه داد: آنهایی که امروز با تمام توان خود از پادشاهان منطقه حمایت می کنند، گمان نکنند پس از شکست این پادشاهان آنها در لبنان جایی خواهند داشت و ما اطمینان کامل داریم که این حاکمان نادان و جاهل و کینه توز به هیچ عقل و منطق و سیاستی ملتزم نیستند و سرنوشت آنها در یمن و لبنان چیزی جز شکست نخواهد بود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha