پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
حجت الاسلام غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ امروز بایستی در حوزه های علمیه حرکتی پرشور در عرصه پژوهش آغاز و برنامه های مدونی در عرصه های آموزشی و پژوهشی تدارک دیده شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»از بوشهر،حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ظهر امروز در نشستی با اعضای دبیرخانه جشنواره علمی پزوهشی علامه بلادی(ره) گفت: جشنواره علامه بلادی یکی از برگه های افتخار آفرین حوزه و روحانیت دراستان بوشهر است.

وی افزود: پس از برگزاری دو همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر زمینه برای برگزاری این جشنوراه محیا بوده و الحمدلله این جشنوراه به نحو شایسته برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه برگزاری این جشنوراه انعکاس مطلوبی در بین روحانیت استان و کشور داشته اظهار داشت: روحانیت بوشهر تاریخ پرشکوه و استعداد بالایی دارد و با برگزاری دو همایش تجلیل از مفاخر و این جشنواره این توانایی و استعداد زنده شد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه باید از حال حاضر به فکر برگزاری این جشنواره در آینده بود، اظهار داشت: باید کوشش کرد و این جشنواره را در چند سطح برگزار کرد.

وی خواستار  استمرار حضور حوزه در عرصه آموزش و پژوهش شد و گفت: بایستی در تمام مدارس علمیه استان حرکتی پرشور در عرصه پژوهش آغاز، و برنامه های مدونی در عرصه های آموزشی و پژوهشی تدارک دیده شود همچنین می توان از اساتید برجسته کشور در عرصه پژوهش برای آموزش طلاب استان دعوت کرد.

حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر جشنواره علامه بلادی(ره) نیز در این نشست به ارائه گزارشی از برگزاری این جشنواره پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha