دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
حجت‌الاسلام خزاعی ـ امام جمعه نهبندان

حوزه/ امام جمعه نهبندان گفت:حوزه های علمیه خط مقدم جنگ نرم در جامعه بوده و باید با روشنگری نسبت به جنایات آل سعود باعث بیداری اسلامی در جهان شده و فریادها را در برابر این جنایت بزرگ هدایت کنند.

حجت الاسلام خزائی در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در بیرجند درمورد جنایات اخیر آل سعود در منطقه گفت:  شهادت عالم بزرگوار شیخ نمر خسارت بزرگی  برای عالم اسلام است و دستاورد آن رسوایی آل سعود است.

وی افزود: رسوایی عربستان در اقصی نقاط عالم برهمگان نمایان گشته  و مردم مسلمان و غیرمسلمان فریاد مرگ بر آل سعود سردادند.

امام جمعه نهبندان بیان کرد: هدف عربستان برداشتن این عالم بزرگوار از رهبری شیعیان بوده  و از آن جا که  حکام سعودی نمی تواننددر امور خود به درستی تصمیم گیری کنند این سیاست صهیونیست ها بوده که برای آنها دیکته شده است.

حجت الاسلام خزائی با اشاره به روشنگری افراد حوزه علمیه در سطح جامعه بین المللی تصریح کرد: حوزه های علمیه خط مقدم جنگ نرم در جامعه هستند و باید با روشنگری نسبت به جنایات منطقه، باعث بیداری اسلامی در جهان شوند و فریادها را در برابر این جنایت بزرگ هدایت کنند.

وی ادامه داد: علما و طلاب سراسرجهان دست به تحصن زدند و سخنرانی ها و راهپیمایی هایی در خصوص خشم و انزجار آل سعود نیز انجام داده اند و باید گفت اعتراض تنها  کافی نبوده  و باید علاوه بر این، تمامی اقشار نیز در این خصوص همراهی و همکاری کنند.

امام جمعه نهبندان خاطر نشان کرد : مجامع حقوق بشر و کنفرانس های اسلامی باید نسبت به تعهداتی که دارند رسالت خود را ایفا کنند و مجمع تغییر مذاهب نیز باید جلوی حکومت  رژیم آل صعود را بگیرد و به گونه ای در برابر آدم کشی و جنایت های مختلف در منطقه ایستادگی کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha