چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
کد خبر: 366645
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
حجت الاسلام سید جعفر طباطبایی

حوزه/ استاد اخلاق حوزه علمیه مشهد باتاکیدبر اینکه جهان تشنه معارف ناب اهل بیت(ع) است، از مبلغان خواست تا در زمینه ترویج احکام اسلامی گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر طباطبایی، از اساتید اخلاق و خطیبان مشهد در دیدار فراگیران نیوزلندی دوره آموزش های کوتاه مدت جامعه المصطفی مشهد، با اشاره به اینکه شیعه شدن، افتخاری است که نصیب هرکسی نمی شود، از حاضران خواست تا با تلاش و کوشش خود در زمینه تبلیغ دین و آموزه های اسلام برای مظلومان منطقه خود تلاش نموده و  از جمله احیاء کنندگان مکتب اهل بیت(ع) باشند.

وی با تاکید بر اهمیت توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) در زندگی افزود: برای موفقیت و کمک خواهی در راه خود دعاهایی که از سوی امامان معصوم(ع) تعلیم داده شده و به دست مان رسیده را بخوانید و از طرفی نیز مراقب خطر وهابیت باشید.

این خطیب و استاد اخلاق در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه تعیین امامت مانند نبوت از مسیر وحی و خداوند متعال می باشد، در توضیح اهمیت این جایگاه، به مقام حضرت ابراهیم و ماجرای سرد شدن آتش  اشاره و خاطر نشان کرد: با این وجود، زمانی که خداوند به حضرت ابراهیم (ع)فرمود من تو را پيشوا و امام مردم قرار دادم، آن حضرت از حق تعالی خواست تا کسی از میان فرزندانش نیز امام شود اما خطاب رسید که عهد ما به کسی که ستمگر باشد، نمی رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha