پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
ملک دار

حوزه/ یکی از مهمترین رسالت مهم روحانیت تبیین برکات و عوامل ماندگاری انقلاب و حضور جدی در صحنه انتخابات است.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین محمود ملک دار امروز در اختتامیه دومین روز از هفتمین همایش معاونین امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه سالن اجتماعات معاونت اداری مالی و حوزه در قم برگزار شد، با توجه با وجودکمیسیون ها، نتایج خوبی از این همایش دور روزه گرفته شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه به مسئله انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اشاره کرد و وظیفه حوزه در این عرصه و همچنین تبیین اهداف و برکات انقلاب را بسیار سنگین دانست.

معاون امورطلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم  هم اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری درآن دیدار تاکید فراوانی بر عوامل ماندگاری انقلاب و تبیین آن و عوامل فروپاشی سایر انقلاب ها داشتند و این امر، رسالت روحانیت را در این شرایط حساس و پیچیده، سنگین تر و وظیفه آنها را هم به خوبی مشخص کرده است. بنابراین تبیین آن در جامعه ضرروی است. 

حجت الاسلام و المسلمین ملک دار گفت: یکی ازعوامل ماندگاری انقلاب که ایشان اشاره کرده بودند، همین مسئله انتخابات است، برگزاری انتخابات با شکوه درکشور موجب نشاط و شور در جامعه می شود و معظم له تاکید همچنین داشتند  که حتی اگر کسی هم که نظام و رهبری را  قبول ندارد می طلبد حضور پررنگی در انتخابات داشته باشد.

وی بر حضور حداکثری مردم و روحانیت در  صحنه انتخابات تاکید کرد و موضوع نفوذ را بسیار جدی دانست و تأکید کرد: مردم باید بر اساس معیارهای خاص نماینده ای را انتخابات کنند و  بایداز جمله اولویت های شاخص نمایند­گان برای ورود به مجلس و خبرگان مسئله اعتقاد به ولایت فقیه و ارکان مهم انقلاب باشد و ضروری است این موضوع از سوی روحانیت به درستی تبیین شود و مردم بدانند رکن اصیل این انقلاب و ولایت فقیه  چه برکاتی دارد تا برای حفظ آن  تلاش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha