سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
بوشهری

حوزه/مدیر حوزه های علمیه گفت: دارالقرآن علامه طباطبایی امروز تبدیل به خانه بحث های حوزوی و محل رفت و آمد مراجع، بزرگان و استوانه های علمی حوزه شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری در سخنانی که در اولین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه و در جمع  علماء، فضلاء، مبلغان و طلاب در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد از فعالیتهای این دارالقرآن در حوزه علمیه تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: دارالقرآن علامه طباطبایی حقیقتاً منشأ خیرات و برکات فراوانی شده است، خانه علامه طباطبایی که دارالقرآن شده است، خانه مرکز تفسیر ماست و امروز مرکز معرفت و معارف و خانه تبلیغ ماست، این دارالقرآن  امروز تبدیل به خانه بحث های حوزوی و محل رفت و آمد مراجع، بزرگان و استوانه های علمی حوزه شده است.

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد: خانه علامه طباطبایی در گذشته جایگاه بسیار رفیعی داشته و هم اکنون نیز به خاطر نیت پاک آن عالم فقید و آن استوانه تقوی از باب »فِی بُیُوتٍ أَذِنَ اللّه ُ أَن تُرْفَعَ وَ یُذْکَرَ فِیهَا اسْمُهُ یُسَبِّحُ لَهُ فِیهَا بِالغُدُوِّ وَ الآصَالِ« روز به روز جایگاه خاص خودش را بیشتر پیدا کرده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha