چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت مشهد

حوزه/ امام جمعه موقت مشهد باتاکید براینکه روحانيون در جريان انتخابات وظيفه سنگيني دارند و بايد در انتخاب فرد اصلح به مردم كمك كنند، گفت:قطعا حضور پرشور در انتخابات براقتدار ایران می افزاید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمين سيد علي اصغر حسيني امروز در كارگاه مديريت مسجد ويژه ائمه جماعات حاشيه شهر مشهد گفت: در نظام مقدس جمهوري اسلامي موضوع انتخابات كه به معناي به دست آوردن آراء مردم است اهميت بسياري دارد.

وي افزود: هركس كه به اين نظام و اهداف مقدس آن معتقد است، بايد در انتخابات شركت كند و به كسي راي دهد كه از صلاحيت لازم  برخوردار باشد.

عضو شوراي مديريت برنامه ريزي حوزه علميه خراسان تصريح كرد: چه در مجلس خبرگان و چه در مجلس شوراي اسلامي بايد به افرادي راي دهيم كه با نظام مقدس جمهوري اسلامي هماهنگ و همراه باشند.

وي وظيفه شناسي را يكي ديگر از شاخصه هاي نمايندگان مردم در  مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي دانست و اظهار داشت: كسي كه به عنوان نماينده مردم در انتخابات پيروز مي شود بايد به وظايفي كه به عهده دارد آشنا باشد و آن را به درستي انجام دهد.

مردم به روحانیت اعتماد دارند

امام جمعه موقت مشهد با اشاره به اعتماد مردم به روحانيت بيان كرد: از آنجا كه روحانيون مورد اعتماد مردم هستند، بسياري از افراد براي كسب تكليف و  انتخاب اصلح به آنها مراجعه مي كنند، لذا روحانيون در بصریت افزایی مردم جهت شناخت مسئوليت سنگيني را عهده دار هستند.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني با تاكيد بر ضرورت راهنمايي و ارشاد مردم براي انتخاب اصلح ابراز داشت: روحانيون در زمان انتخابات بايد خود را در معرض مراجعه مردم قرار دهند.

وي با بيان اينكه انجام تبليغات به نفع يك کاندیدای مشخص شان روحانيت نیست عنوان كرد: پاسخگويي به سوال مراجعان براي انتخاب اصلح به معناي تبليغات نيست. بلکه آشنا نمودن آنان با ویژگی فرد اصلح است.

حجت الاسلام و المسلمین حسيني گفت: همه كساني كه مسئول تائيد و رد صلاحيت كانديداها هستند بايد سوابق افراد را به دقت مورد بررسي قرار دهند تا از حضور نفوذي ها در انتخابات جلوگيري شود.

وي از مردم شهيد پرور ايران خواست با شركت در انتخابات زمينه اقتدار هرچه بيشتر نظام جمهوري اسلامي را فراهم كنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha