چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام محمد شمس مدیر حوزه یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد گفت: این حوزه با سه برنامه بصیرت افزایی به پیشواز ایام الله دهه فجر می رود.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، صبح امروز در جلسه شورای بسیج استان یزد که در دفتر حجت السلام و المسلمین گندمی نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد در خصوص برنامه های دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: همانگونه هرساله در یزد برنامه هایی برای ورود به ماه مبارک محرم و .. داریم، باید روزی را مشخص کنیم تا به صورت هرساله به پیشواز ایام الله دهه فجر برویم.

مدیر حوزه علمیه استان یزد گفت: حوزه علمیه استان یزد برای ورود به ایام الله دهه فجر سه برنامه در نظر گرفته، که در اولین برنامه"راشد الراشد" از بحرین در قالب جلسه ای کارگاهی و دانش افزایی برای طلاب و روحانیون و دیگر بسیجیان استان یزد در حسینیه شهید صدوقی مسجد روضیه محمدیه(حظیره) از ساعت 8 تا 11:30 روز پنجشنبه 8 بهمن ماه در خصوص تحولات بحرین و نقش عربستان در تحولات منطقه سخنرانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: دومین برنامه با حضور دکتر موسوی نژاد و با حضور طلاب و روحانیون یزد و با موضوع فرق شیعه و با محور زیدیه در یمن، سوریه و عربستان عصر روز پنجشنبه 8 بهمن ساعت 2 تا 5 در مرکز مدیرت حوزه علمیه استان یزد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین شمس اضافه کرد: سومین برنامه با سخنرانی دکتر ایمانی و با موضوع صدور انقلاب و نقش انقلاب اسلامی در تحولات منطقه با حضور طلاب و روحانیون استان یزد صبح جمعه 9 بهمن ماه از ساعت 8 تا 11 در مرکز مدیرت حوزه علمیه استان یزد برگزار خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: سخنرانی ها و گردهمایی ها و برنامه هایی که هر ساله در دهه فجر انجام می شود خوب است اما زودگذر بوده و ما باید برای تأثیرگذاری و تفهیم ابعاد مختلف انقلاب به اقشار مختلف مردم طرح های جدید، جامع و مسائل پایه ای و علمی که با تحقیق و پژوهش قبلی انجام شده را اجرا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha