سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
آیت الله دین پرور

حوزه/ رئیس بنیاد بین المللی نهج البلاغه تصریح کرد: برای مقابله جدی با خطر جریانات تکفیری می بایست راهبرد روشنگری نسبت به این جریان های منحرف و ضاله همچنان ادامه داشته باشد.

آیت الله سید جمال الدین دین پرور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر وجود و فعالیت جریان های تکفیری یکی از خطرات بسیار جدی فراروی جهان اسلام است که به منظور تبیین و تشریح آن سال گذشته و امسال همایش بزرگی در قم برگزار شده می شود که شخصیت های مطرح جهان اسلام اعم از شیعه و سنی در آن حضور یافته و به تبادل نظر و اندیشه می پردازند.

وی همچنین افزود: در وضع کنونی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا به دنبال تشدید فتنه و تفرقه مذهبی در منطقه ماست تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابد.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: واقعیت آن است که در دنیای امروز، قطب استکبار با ایجاد و حمایت از گروه های تروریستی – تکفیری یک جنگ نیابتی را علیه انقلاب اسلامی ایران و اسلام ناب راه انداخته و هدفش هم در نهایت این است که به این طریق مانع از گسترش بیداری اسلامی در منطقه و جهان شود.

وی بیان داشت: بی شک راه مقابله با اهداف و برنامه های دشمن، تقویت پایداری و مقاومت اسلامی است و این که همه حول محور اسلام ناب به صف آرایی در برابر مستکبران و صهیونیست ها بپردازیم و بدانیم که داعش و امثال داعش پشت پرده ای به نام آمریکا و اسراییل و انگلیس دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha