سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حکومت آل سعود

حوزه/ عربستان در تامین امنیت شهروندان خود کوتاهی می کند و این نشان دهنده عدم شایستگی حاکمان عربستان می باشد و اینکه آنها از تروریست های تکفیری برای اجرای اهداف خود علیه مردم و شهروندان عادی استفاده می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان العمل الاسلامی بحرین با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی مسجد امام رضا(ع) در استان احساء عربستان و به شهادت رسیدن 4 نفر از شیعیان این مسجد را محکوم کرد و آن را جنایتی فجیع توصیف کرد.

جریان العمل نظام عربستان و شیوخ فتنه این کشور را مسئول اصلی این جنایت می داند، چون نظام عربستان همچنان حامی درجه اول تروریست ها است و شیوخ فتنه نیز مردم را علیه شیعیان تحریک می کنند و عربستان در تامین امنیت شهروندان خود کوتاهی می کند و این نشان دهنده عدم شایستگی حاکمان عربستان می باشد و اینکه آنها از تروریست های تکفیری برای اجرای اهداف خود علیه مردم و شهروندان عادی استفاده می کنند.

جریان العمل این مصیبت را به مردم احساء عربستان تسلیت گفت و تاکید کرد: شایسته است شیعیان عربستان در تشییع پیکر این شهدا برای امام حسین علیه السلام عزاداری کنند و شعارهایی علیه دیکتاتوری سر دهند.

در این بیانیه آمده: نظام سعودی رو به نابودی است و جنایت ها، اعدام ها و ترورهای سعودی ها که توسط مسئولان آل سعود مدیریت می شود، آنها را به نابودی نزدیک خواهد کرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha