دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
حجت الاسلام ایمن المصری

حوزه / مدیر مرکز آکادمی حکمت عقلی با اشاره به تولید مستند داستانی "حقیقت پنهان" با محوریت توجه به عقلانیت در همه امور زندگی و ساخت تمدن اسلامی بر اساس آن گفت: سعی شده در این فیلم چهره واقعی از نظام اسلامی ارائه شود و ان شاء لله تا دو ماه آینده اکران عمومی می شود.

حجت الاسلام ایمن المصری مدیر آکادمی حکمت عقلی قم در گفت و گو با خبر گزاری «حوزه» گفت: با توجه به اهمیت توجه و تمرکز به رعایت عقلانیت در همه امور زندگی اعم از فردی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، آکادمی حکمت عقلی اقداماتی را در عرصه های آموزشی و هنری در جهت ترویج این امر مهم در بین اقشار جامعه در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات تهیه و تولید فیلم مستند داستانی 100 دقیقه ای به نام حقیقت پنهان است که به کارگردانی صالح مدرسه ای و بازی بازیگرانی چون عباس قلیچلو تصویر برداری شده و هم اکنون در مرحله رونمایی و اکران است.

مدیر این پروژه اظهار کرد: سعی داریم این مجموعه با حضور اصحاب رسانه، اساتید حوزوی و دانشگاهی و مسوولان مراکز فرهنگی تا دو ماه آینده رونمایی شود و امکان اکران آن در حوزه های علمیه و دانشگاه ها و مراکز آموزشی که تمایل به رونمایی از این فیلم را داشته باشند وجود دارد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به عقل گرایی افزود: اهمیت این فیلم در این است که موضوع آن مربوط به عقلانی کردن جامعه بر پایه اندیشه ناب اسلامی مبتنی بر عقل و عقلانیت و در قالب مستند داستانی ساده جذاب ساخته شده است.

ایمن افزود: عقلانی کردن مباحث اجتماعی برای مخاطب همگانی در این فیلم در نظر گرفته شده و به عبارت دیگرسعی شده در این فیلم چهره واقعی از نظام اسلامی ارائه شود.

شایان ذکر است این فیلم به همت آکادمی حکمت عقلی تهیه شده و تا دو ماه آینده در تهران اکران می شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha