پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
کد خبر: 371324
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
مدرسه علمیه سعیدیه ارسنجان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سعیدیه ارسنجان، از برگزاری نشست بصیرتی- سیاسی اساتید و طلاب این مدرسه به مناسبت ایام الله دهه فجر خبرداد.

حجت الاسلام حسن کرم پور، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: نشست بصیرتی سیاسی با محوریت انتخابات و پیرامون خصوصیت ایمان، بصیرت، اتحاد و یکپارچگی همه جریان ها و اطاعت محض از ولایت فقیه، در مدرسه علمیه سعدیه شهرستان ارسنجان  با حضور  اساتید، معاونین و 40 نفر از طلاب این مدرسه برگزار شد.

مدیر مدرسه سعیدیه ارسنجان اضافه کرد: در این نشست صمیمانه، متخصصین پیرامون مسائل انتخابات و دیدگاه های مردم به ایراد سخن پرداختند.

وی، به اقدامات آینده این مدرسه های اشاره و اظهار کرد: در  طول ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه فرا رسیدن انتخابات امسال، از سوی این حوزه علمیه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان، مسئولین و مدیران اجرایی شهرستان ارسنجان و اقشار مختلف مردم، به صورت مداوم هر شب در یکی از مساجد این شهرستان، حوزه علمیه سعیدیه اقدام به برگزاری نشست های بصیرتی، سیاسی و روشنگری و ... می کند.

حجت الاسلام حسن کرم پور، خاطرنشان کرد: این نشست ها به منظور تبیین رفتار و منش رای دهی مردم و حضورشان در پای صندوق های آراء و معرفی ویژگی های كانديداي مقبول، معقول و مطلوب این دوره از انتخابات برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha