پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
آیت‌الله طبرسی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دنیای غرب فاضلاب اخلاقی خود را به سمت کشورهای اسلامی سرازیر کرده است، گفت: ترویج فساد، برهنگی و فحشاء مهم ترین برنامه غربی ها در میان امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، امروز در همایش بصیرت افزایی اساتید و طلاب حوزه علمیه استان مازندران در عرصه بین الملل، در ساری با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: علی رغم همه توطئه افکنی ها و دشمنی ها انقلاب اسلامی 37 ساله شد.

وی، معرفی نهضت انقلاب در حوزه های علمیه را یکی از مهم ترین مجاهدت های امام خمینی(ره) دانست و افزود: در آن مقطع، این که یک روحانی از حوزه علمیه بپاخیزد و بتواند انقلابی را پایه گذاری کند، مسأله مجهولی بود، اما امام خمینی(ره) توانستند با تلاش و مجاهدت، مردم به ویژه روحانیت را در این مسیر مهم قرار دهد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز نیز مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان مسیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستند، گفت: امروز رهبر انقلاب اسلامی از یک جایگاه بسیار رفیع در دنیا و همچنین جهان اسلام برخوردار است.

آیت الله طبرسی با بیان این که امام خمینی(ره) یک تنه در برابر دنیای استکبار ایستاد و نهضت انقلاب را پیش برد، افزود: عده ای در آن دوران، مخالف دخالت روحانیت در سیاست بودند، اما امام راحل با اقتدار در برابر این افراد ایستاد، چون سیاست همچون حصاری است که می تواند دیانت را حفظ کند، البته سیاست اصل نیست، اما می تواند در حفظ دیانت اثرگذار باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) ارمغان بزرگی برای ملت ها به وجود آورد، خاطرنشان کرد: امروز بیداری اسلامی در نقاط مختلف جهان، مرهون انقلاب اسلامی و تلاش های امام راحل است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که متأسفانه دنیای غرب فاضلاب اخلاقی خود را به سمت کشورهای اسلامی سرازیر کرده است، بیان داشت: امروز ترویج فرهنگ فساد، برهنگی و فحشاء مهم ترین برنامه کشورهای غربی در میان امت اسلامی است.

آیت الله طبرسی در پایان بر حضور هدفمند و کارآمد طلاب و روحانیون در عرصه تبلیغ بین الملل تاکید کرد و گفت: تشنگان معنویت و معارف اسلام ناب به حوزه و روحانیت شیعه چشم دوخته اند و باید به نیازهای آنان

 پاسخ دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha