یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام ترابی - بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت:مشارکت سیاسی مردم در صحنه های مختلف نظام،بقا و استمرار آن را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام ترابی امروز در شورای اداری بروجرد با تبریک ایام الله دهه فجر اظهارداشت: امام خمینی(ره) با اخلاص و توکل بر خدا و اتحاد مردم توانست انقلاب اسلامی را در قرنی سرشار از ظواهر مادی و دنیوی بنا نهاد و آزادی و استقلال را برای همگان به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه مردم سالاری دینی از شاخصه های اساسی نظام جمهوری اسلامی است تصریح کرد:در نظام جمهوری اسلامی مردم در راس امور و مشارکت ها قرار دارند و در تمام صحنه ها با انگیزه و اشتیاق وارد می شوند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مردم غیور و سر بلند ایران اسلامی در آستانه دو امتحان بزرگ از جمله راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات ۷ اسفند قرار دارند خاطر نشان کرد:مشارکت آگاهانه ،دقیق و با بصیرت مردم در این دو امتحان بزرگ نیز خاری در چشم دشمنان است.

حجت الاسلام ترابی در پایان با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات و حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن سنگ بنای انقلاب و موجب دلگرمی و پشتوانه مردمی نظام است یادآور شد:حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال و انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تمامی نقشه های استکبار و هم پیمانانش را خنثی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha