پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ مدیر مدرسه امام خمینی(ره) جهرم، از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت طلاب این حوزه علمیه همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام محمد حضوری، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در فارس با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه پر فروغ و مبارک فجر و به همت طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان جهرم،  نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برگزار  و تا 27 بهمن ماه ۹۴ واقع در بازار امام رضا(ع) جنب مصلای نماز جمعه جهرم در 40 غرفه بر قرار می باشد.

وی افزود: این نمایشگاه به منظور آشنایی مردم با دغدغه ها و مطالبه گری ها در راستای فرامین مقام معظم رهبری راه اندازی شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) جهرم اظهار داشت: فعالان اقتصاد مقاومتی به مدت ده روز تولیدات خود را در این نمایشگاه در معرض نمایش می‌گذارند.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با همکاری دفترامام جمعه شهرستان و با همت و فعالیت طلاب این شهرستان برگزار شده. از برنامه های جانبی این نمایشگاه می توان به برپایی کارگاه اقتصاد مقاومتی با حضور کارشناسان فنی و حرفه ای، بخش فراخوان مقاله و ارائه طرح های ویژه اقتصادی، چاپ کتابچه، بروشور و... اشاره کرد.

شایان ذکر است، بازدید از این نمایشگاه همه روزه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصر ها از ساعت 4 الی 9 برای عموم آزاد است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha