پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
طلاب حوزه علمیه

حوزه/ طلاب ممتاز عرصه‌های علمی و فرهنگی مدرسه علمیه بقیة ‌الله(عج) اندیمشک با حضرات آیات عظام جوادی آملی و نوری همدانی دیدار می‌کنند.

حجت‌الاسلام مهدی زارع مدیر مدرسه سفیران هدایت بقیة‌ الله(عج) شهرستان اندیمشک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهار داشت: ممتازان فرهنگی و علمی مدرسه به‌منظور تشویق و نیز آشنایی با جریان‌های فرهنگی و علمی جاری در حوزه به اردوی 3روزه قم اعزام می‌شوند.

وی افزود: دیدار با مراجع عالی‌قدر حضرات آیات نوری همدانی و جوادی آملی برای بهره‌مندی از نصایح و راهبردهای این بزرگان برنامه اصلی اردوی طلاب ممتاز است.

حجت‌الاسلام زارع ادامه داد: از برنامه‌های فرهنگی موردنظر در این اردو بازدید و حضور طلاب در مؤسسات علمی و پژوهشی حوزه علمیه قم به‌منظور آشنایی طلاب با فعالیت‌های علمی، پژوهشی و شیوه‌های فعالیت در این عرصه است، همچنین طلاب ممتاز از بیت امام در محله یخچال قاضی دیدن می‌کنند.

مدیر مدرسه بقیة‌الله(عج) بابیان اینکه در این اردوی علمی، فرهنگی 40 نفر از طلاب ممتاز حضور دارند، گفت: این اردو ویژه طلابی است که بالاترین نمرات درسی ترم گذشته را کسب کرده‌اند و نیز طلابی که در سال تحصیلی جاری بیشترین همکاری را با معاونت پژوهش و تهذیب مدرسه داشته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان شد: اردوی علمی، فرهنگی طلاب ممتاز مدرسه بقیه‌الله در روزهای 21 ،22 و 23 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha