جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
حجت‌الاسلام شکوری

حوزه/ امام جمعه خوی گفت: مهمترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن، اعلان برائت و انزجار از آمریکاست و سعادتمندترین عجم ها بوسیله اسلام ایرانیان هستند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضی شکوری در پایان راهپیمایی 22 بهمن 37 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی یک سخنرانی با قدردانی از اقشار مردم وفادار و انقلابی شهرستان خوی به دلیل حضور در این همایش و اجتماع باشکوه اظهار داشت: پیامبر بزرگوار اسلام از ملت ایران قدردانی فرموده آنجا که می فرمایند:« سعادتمندترین عجم ها بوسیله اسلام ایرانیان هستند» بهره آنان از اسلام از هـمـه مـلل دیـگر بیشتر است و امیرمؤمنان(ع) نیز می فرماید:« ایرانیان پشتیبان ما اهل بیت هستند».

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بزرگترین مدال افتخار را رهبر کبیر انقلاب دادند که در سینه تاریخ سیاسی ایران تا ابد خواهد ماند و آن این است که ایشان فرمودند:«من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین(ع) و حسین بن علی(ع)، می باشند».

امام جمعه خوی با اشاره به پیام های راهپیمایی 22 بهمن افزود: ملت انقلابی ایران با این حضور میلیونی خود در شهرها، بخش ها و روستاهای مختلف دفاع و حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و پایبندی به حاکمیت ولایت فقیه را از جمله پیام های این همایش برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین شکوری خاطرنشان کرد: پیام دیگر این راهپیمایی بزرگ در واقع جشن گرفتن پیشرفت ها و موفقیت های انقلاب اسلامی است از قبیل صدور فرهنگ انقلاب، نهادینه شدن شعار استقلال، به وجود آمدن بیداری اسلامی، نهادینه شدن استکبار ستیزی، شکسته شدن قدرت پوشالی استکبار، پیشرفت های معجزه آسا در صحنه های مختلف علمی و صنعتی، به ذلت کشیده شدن رژیم اشغالگر قدس، پیروزی مقاومت با محوریت مسلمانان مبارز در کشورهای اسلامی علیه استعمار و استبداد است.

مسئول مدارس علمیه خوی در بخش دیگر سخنان خود افزود: یکی از مهمترین پیام های این همایش ملت ایران اعلان برائت و انزجار از آمریکا است که در طول 37 سال پس از پیروزی بارها در این قبیل همایش ها و حتی پس از اقامه نمازهای جماعت و جمعه شعار مرگ بر آمریکا را سر داده اند.

وی بیان داشت: ریشه و علل این نفرت ها را باید در جنایات آمریکا علیه ایران در طول 50 سال گذشته جستجو کرد از جمله آن، راه اندازی کودتاهای متعدد از قبیل کودتای 28 مرداد، کودتای ژنرال هایزر، کودتای نوژه، 17 هزار شهید ترورهای کور، راه اندازی 8 سال جنگ تحمیلی، ساقط کردن هواپیمای مساقفربری، شهادت دانشمندان هسته ای، مدیریت پشت صحنه فتنه 88 ، راه اندازی پرونده انرژی هسته ای، اعمال تحریم های ظالمانه اقتصادی علیه ایران و ترور ارکان انقلاب که امروز رهبر بزرگوار انقلاب ما ضمن تحمل سال ها شکنجه در سیاه چال های رژیم شاه پس از پیروزی انقلاب بوسیله گروه های مورد حمایت آمریکا جانباز شده اند.

وی افزود: جنایات 70 ساله رژیم جعلی اسرائیل علیه مسلمانان مظلوم فلسطین متجاوز از دو دهه قتل و غارت در کشورهای اسلامی توسط گروه های تکفیری از جمله جنایات آمریکا است.

امام جمعه خوی اذعان داشت: یکی از مهمترین پیام های اجتماع باشکوه میلیونی ملت ایران اعلان آمادگی و لبیک گویی به خواسته ولی امر مسلمین مبنی بر حضور گسترده در دو انتخابات آینده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha