یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
جشنواره حدیثی ‌آیت الله العظمی بروجردی

حوزه/ دبیر جشنواره حدیثی ‌آیت الله العظمی بروجردی گفت: ۴۰ نفر محقق در پژوهشکده و ۳۰۰ نفر فارغ التحصیل یا مشغول به تحصیل هستند و ۱۲۸ اثر از این افراد دریافت شده است که استقبال شایسته تقدیر و بی نظیری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام شاه حسینی عصر امروز در جشنواره حدیثی آیت الله العظمی بروجردی رسالت اصلی این جشنواره را اشاعه میراث اهل بیت(ع) دانست و گفت: 40 نفر محقق در پژوهشکده و 300 نفر فارغ التحصیل یا مشغول به تحصیل هستند و 128 اثر از این افراد دریافت شده است که استقبال شایسته تقدیر و بی نظیری است.

وی توضیح داد: از 128 اثر 15 اثر از خانواده‌ها و 113 اثر از آقایان بود. 56 مقاله دریافت شد که 52 مقاله از آقایان و 4 مقاله از خانم‌ها بوده است 8 اثر هنری و 7 پایان نامه و 5 وبلاگ هم مورد ارزیابی قرار گرفت.

دبیر جشنواره حدیثی آیت الله العظمی بروجردی ابراز داشت: روندی که برای ارزیابی آثار طی شده است با ساختاری و محتوایی صورت گرفت که از کل آثار 48 اثر به مرحله دوم وارد شد و 19 نفر هم ارزیابی سوم شد.

حجت الاسلام شاه حسینی با ارائه آماری مختلف در طبقه‌بندی‌های مختلف سطوح و جنسیتی در ارائه آثار ادامه داد: امتیازهای بالای 80 را آثار برگزیده اعلام کردیم و امتیازات بین 70 تا 80 قابل تقدیر شدند و آثار بین 50 تا 70 گواهی تحویل اثر و بقیه هم گواهی شرکت در جشنواره را دریافت کردند.

وی 6 اثر بالای 80 ارزیابی کرد افزود: 25 اثر هم قابل تقدیر ارزیابی شدند و این مقدار اثر در این جشنواره ستودنی و قابل تقدیر است و امیدواریم که این کار طلیعه‌ای باشد برای جشنواره‌های بعدی و امیدواریم که بتوانیم این جشنواره را در دوره‌های دیگر گسترش و تعمیق بخشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha