سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
موسسه آموزسی و پژوهشی امام خمینی(ره)

حوزه/ به همت مدیریت پذیرش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) رقابت داوطبان برای حضور در مقطع کارشناسی ارشد ۱۳۹۵- ۹۶ این موسسه با حضور ۲۰۰ داوطلب امروز برگزار شد.

مدیر پذیرش موسسه امام خمینی(ره) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: بحمدلله امروز شاهد رقاب 200 داوطلب تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد موسسه بودیم که این پذیرش در چندین مرحله صورت خواهد پذیرفت.

حجت الاسلام مهدی عباسی افزود: از آنجا که پذیرش دانش پژوهان مقاطع ارشد و دکتری صرفا از میان طلاب موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و داخلی می باشد با فراخوانی که نیمه دوم سال جاری زده شد، 200 داوطلب برای ادامه تحصیل در هشت رشته امروز در مرحله کتبی مشترک به رقابت پرداختند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: داوطبان با اخذ حد نصاب امتیاز که تا پایان اسفند ماه اسامی آنان منتشر خواهد شد برای دومین آزمون که طی روزهای 30 و 31 فروردین ماه 1395 به صورت آزمون کتبی تخصصی می باشد، حضور پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام عباسی بیان داشت: داوطبان با پشت سر گذاشتن مرحله دوم که آزمون کتبی تخصصی می باشد برای انجام مصاحبه علمی دعوت می شوند و در نهایت منتخبین در شهریورماه در مقطع تحصیلی ارشد ادامه تحصیل خواهند داد.

مدیر پذیرش موسسه امام خمینی(ره) تصریح کرد: این مرکز آموزشی همچون روال گذشته برای تحصیل داوطبان مقاطع ارشد و دکتری صرفا از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی موسسه پذیرش می نماید.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محقق PK ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام و احترام به مسئولين محترم از اين كه مصدع اوقات جنابعالى شدم اين بود كه همسرم آقاى صفدر حسين بهشتى فارغ تحصيل كارشناسى مى باشند و الان چند سالى است كه با خانواده براى تبليغ به پاكستان آمده اند و الان مى خواهند كه براى ادامه تحصيل در مقاطع عالى اقدام كنند از شما درخواست مى نمايم كه ايشان را راهنمايى بفرماييد. با سپاس فراوان