پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
آیت الله علما

حوزه / آیت الله علما، مشارکت حداکثری در انتخابات هفتم اسفند ماه را ادای دین و تحقق اهداف شهدا دانست و گفت: تقویت اقتدار و عظمت انقلاب به واسطه حضور پرشور مردم در حماسه های ملی به خصوص انتخابات تحقق می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، به همراه جمعی از طلاب و روحانیون با حضور در منزل شهید مرادعلی امیری،  با اشاره به این که همه مدیون خون شهدا هستند، گفت: شهدا با ویژگی های خاص و ممتاز، ملکوتی شدند و به مقام قرب الهی دست پیدا کردند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به این که شهدا با خون خود مکتب ائمه اطهار علیهم السلام و انقلاب اسلامی را ماندگار کردند، ابراز داشت: اقتدار و عظمت ایران اسلامی به برکت ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران است، لذا حفظ انقلاب وظیفه همگان است.

وی، شهدا را الگوی حسنه برای جامعه خواند و تصریح کرد: الگو گرفتن جوانان و نوجوانان از مکتب و سیره شهدا، انقلاب اسلامی را از هجمه های دشمنان مصون نگاه می دارد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه، با تشریح وظیفه مردم نسبت به شهدا، افزود: رسالت ما در برابر شهدا، ولایت مداری، حفظ دستاوردهای انقلاب و ادامه راه آنان است، لذا همه باید نسبت به انجام این وظیفه شرعی اهتمام ویژه داشته باشیم.

آیت الله علما در پایان، مشارکت حداکثری در انتخابات هفتم اسفند ماه را ادای دین و تحقق اهداف شهدا دانست و ابراز داشت: تقویت اقتدار و عظمت انقلاب به واسطه حضور پرشور مردم در حماسه های ملی به خصوص انتخابات تحقق می یابد، این مهم هدف والای شهدا به شمار می رود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha